Компетентнісний підхід до організації навчання – вимога часу
Питання упровадженням компетентнісного підходу
до формування змісту та організації освітнього процесу обговорено під час онлайн-спілкування 06 лютого 2020 року з молодими викладачами
предметів загальноосвітньої підготовки.
Учасників засідання ознайомлено з типами уроку, структурою будь-якого типу сучасного компетентнісно спрямованого уроку та його моделюванням (Валентина ЛАБУДЬКО), мотивацією як фактором, що формує компетентності учнів (Ольга СМОЛЕНКО). Викладачів націлили
використовувати різні прийоми роботи на
уроці, один з яких – контроверсійний підхід при викладанні суспільствознавчих дисциплін (Галина ДОКТОРОВИЧ). Продовжено
роботу віртуального центру методичної підтримки молодих викладачів на базі ДНЗ
«Сумське ВПУ будівництва та автотранспорту» (Юлія ГОНЧАРОВА). Молоді спеціалісти одержали відповіді на ряд
питань, поставлених в анкетах, зокрема на питання «Роль викладача закладу
професійної (професійно-технічної) освіти в організації інклюзивного
навчання», висвітленого обласним
ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти (Юлія ДІДОРЕНКО).
До наступної зустрічі слухачі
школи отримали завдання – створити власне портфоліо з використанням Google сайтів.
Немає коментарів:
Дописати коментар