ПОРТФОЛІО – ЗАСІБ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ І КАР’ЄРНОГО ЗРОСТАННЯ
Підвищення професійної майстерності викладача, яке дозволили б йому перебудувати освітній процес відповідно до нових вимог, неможливе без самовдосконалення та оволодіння сучасними формами та методами онлайн-спілкування. Одним із інструментів професійного розвитку педагога є електронне портфоліо.
Питання використання віртуальних технологій для створення електронного портфоліо розглянуто на онлайн-засіданні секції молодих викладачів загальноосвітньої підготовки 14 травня 2019 року. Директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Наталія Самойленко зорієнтувала слухачів на основному завданні портфоліо:
проаналізувати свою професійну діяльність, узагальнити та систематизувати педагогічні досягнення, об’єктивно оцінити свої можливості.
Молодими педагогами для розгляду було створено 16 портфоліо, електронних – 7, які підготували:
Ломакіна О.П. (ДНЗ «Глухівське вище професійне училище»);
Лузіна Ю.О. (ДПТНЗ «Свеський професійний аграрний ліцей»);
Михайловський О.В. (ДПТНЗ «Сумський хіміко-технологічний центр професійно-технічної освіти»);
Петров А.О. (ДНЗ «Шосткинське вище професійне училище»);
Теницький Ю.В. («Білопільське вище професійне училище»);
Харченко О.Г. (ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей);
Шарап С.М. (ДНЗ «Глухівське вище професійне училище»).
Модератор засідання Валентина Лабудько звернула увагу на нову форму подання портфоліо – віртуальну дошку padlet, та роботи викладачів, розміщених на ній.
Викладачам запропоновано доопрацювати свої портфоліо та написати рецензії на роботи колег, розміщені на віртуальній дошці padlet (Блог "Перші кроки до майстерності", сторінка "Технології навчання").
Немає коментарів:
Дописати коментар