У закладах П(ПТ)О області 24 молоді викладачі, які відвідували школу молодого педагога та працювали над проблемою «Сучасні підходи до організації навчання в умовах змішаного (дистанційного) навчання».
Організацію роботи молодих педагогів в умовах дистанційного (змішаного) навчання: нові форми та методи роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти розглянуто 09 червня 2022 року під час методичного брейнстормінгу в онлайн-форматі.
Тетяна БАККА, доцент кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, кандидат педагогічних наук зупинилися на питаннях інформаційно-цифрової компетентності педагога відповідно програми МОН України, поділилися сучасними інструментами та вправами, необхідними для досягнення успіху.
Досвід роботи щодо організації роботи методичної комісії та молодих викладачів закладу П(ПТ)О: нові форми та методи роботи презентували:
Анна ХАРЧЕНКО «Бренд-бук методичної комісії «Змішане навчання: систематизація роботи від теорії до практики», Тетяна ДУДНИК «Організація роботи викладача суспільних дисциплін в умовах дистанційного навчання: нові форми та методи роботи» (Лебединське вище професійне училище лісового господарства);
Інна ГУДИМ «Сервіс Genially як засіб підвищення мотивації учнів до навчання на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін», Оксана ЦИРУЛІК «Збірник професійно спрямованих завдань з англійської мови з професій «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» (для учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти)» (Сумське міжрегіональне вище професійне училище);
Світлана РУБАНИК «Дистанційне навчання – нова формула успіху методичної комісії закладу П(ПТ)О», Наталія ЗБОРИК «Використання сучасних онлайн-інстументів під час викладання української мови та літератури» (Недригайлівське вище професійне училище);
Тетяна КРАВЧЕНКО «Організація роботи в умовах дистанційного (змішаного) навчання: нові форми та методи роботи в ДНЗ «Білопільське ВПУ»;
Аліна ДУБОВИК «Використання застосунків Рhet та learningapps під час викладання природничих наук в умовах дистанційного навчання»;
Олена КУКСА «Платформа Canva як інструмент для створення конспектів уроків в умовах дистанційного навчання»;
Юрій БИХОВИЙ «Виховання громадянина – патріота через інноваційні форми роботи на уроках предмета «Захист України» в умовах дистанційного навчання» (Білопільське вище професійне училище);
Ольга СУХОСТАВЕЦЬ «Форми і методи дистанційного навчання в роботі методичної комісії природничо-математичних дисциплін»;
Микола ЛОХОНЯ «Цифрові технології, демонстраційний і фронтальний експерименти на уроках фізики»;
Анастасія МАКУШЕНКО «Організація роботи на уроках математики в умовах дистанційного навчання» (Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну).
Немає коментарів:
Дописати коментар